środa, 12 grudnia 2012

Przypominam!!!

Przypominam, że 15 grudnia mija termin nadawania przesyłek.
Bardzo Was proszę, by dotrzymać terminów, bo Poczta Polska lubi robić niespodzianki. Nie chciałabym, żeby zdarzyło się, że ktoś nie dostanie.

Póki co wiem o 12 przesyłkach nadanych!
* Proszę o potwierdzenia nadania!!!!!!!!!

* Proszę umieszczać zdjęcia przesyłek, które otrzymaliście! 
7 przesyłek póki co dotarło! 
A jest nas 29 osób!!!!!

Proszę Was o jak najszybsze wywiązanie się z nadaniem przesyłek.
Osobom, które już nadały serdecznie dziękuję za zachowanie terminów :)))

Pozdrawiam cieplutko,
Sabina



8 komentarzy:

  1. Moja przesyłka już dawno dotarła. Na razie użytkowniczka nie umieściła jeszcze informacji o tym, ale mam nadzieję, że niebawem to zrobi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to właśnie też chodzi :/

      Oznaczyłam, że wysłałaś :)

      Usuń
  2. Akurat Waszych potwierdzeń też nie dostałam :(

    OdpowiedzUsuń
  3. ja Sabinko mam przesyłkę już w domu, dostałam równo tydzień temu, ale nie wiem komu dziękować... napiszę o tym niedługo, przepraszam, że jeszcze tego nie zrobiłam, ale miałam naprawdę ważny powód, którego niestety tu nie będę opisywać

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja przesyłka dziś została nadana, ale (nie wiem jak o tym mogłam zapomnieć) niestety nie zrobiłam zdjęcia jej zawartości :/ Potwierdzenie nadania na mailu :)

    OdpowiedzUsuń