niedziela, 9 grudnia 2012

Mikołajkowa paczuszka od Moniki

W piątek otrzymałam wspaniałą przesyłkę - niespodziankę od Moniki. Pięknie zapakowana paczuszka, zawierała jeszcze piękniejsze rzeczy.

Zapakowana przesyłka:

Pierwsze chwile po otwarciu przesyłki:





Zawartość paczki:


Dodam tylko, że po otwarciu przesyłki poczułam wspaniały zapach dodanych do paczki herbatek. Prezent pobudził więc wszystkie moje zmysły.

Bardzo się cieszę z otrzymanych książek. Żadnej z nich nie czytałam i mam nadzieję, że uda mi się je szybko przeczytać. Oto tytuły, które otrzymałam:




"Studnia bez dnia" Katarzyny Enerlich ucieszyła mnie najbardziej. Już od bardzo dawna przymierzam się do przeczytania książek tej autorki. Mam nadzieję, że pozytywne opinie o jej książkach, które czytałam w necie, potwierdzą się.



"Upalne lato Marianny" Katarzyny Zyskowskiej - Ignaciak bardzo zaciekawiła mnie swoim opisem: "Ostatnie lato Marianny to stylowo opisana historia pierwszej miłości osiemnastolatki żyjącej w spokojnym dworze na wsi mazowieckiej. Mamy lato 1939 roku i choć wokół mówi się już tyle o wojnie, dla dziewczyny liczą się tylko jej uczucia, których obiektem i celem jest poznany w Warszawie, a potem zjawiający się w sąsiedztwie, młody wykładowca prawa.
Opowieść utkana została ze wspomnień dziadków Autorki. Osadzona w barwnych czasach ich młodości i zbudowana z retrospektyw dawno przebrzmiałych emocji, a jednak – jak sądzę – niezwykle współczesna. Bo Marianna, jak każdy dorastający człowiek ma nieokiełznany apetyt na życie. I jak wszyscy pragnienie dotknąć tabu – bez względu na cenę. Taka chęć zrozumienia własnej cielesności i odnalezienia miejsca w świecie  często kończy się rozczarowaniem, niemniej jest nieodłącznym elementem dorastania. Nieodłącznym i ponadczasowym." Już czuję, że książka mi się bardzo spodoba. To taki typ lektur jakie lubię najbardziej.





Trzecia książka zaciekawiła mnie tytułem. Według zapewnień Moniki książka przypomina klimatem powieści Joanny Chmielewskiej. Uwielbiam jej książki, dlatego myślę, że i ta powieść trafi w moje gusta.

Bardzo, bardzo dziękuję mojej ofiarodawczyni. Moniczko sprawiłaś mi super prezent na Mikołajki. Mam tylko nadzieję, że szybko znajdę czas na lekturę tych wspaniałości.

Serdecznie dziękuję Sabince za wspaniałą zabawę. Moja paczka też już naszykowana wyruszy w szybką podróż w poniedziałek. Mam nadzieję, że spodoba się mojej wymiankowej parze. Pozdrawiam serdecznie wszystkich uczestników wymianki i życzę spokojnych Świąt Bożgo Narodzenia i wszystkiego dobrego w Nowym Roku. Magda

10 komentarzy:

  1. Same świetne lektury, ostatnia polecam, czytałam i nieźle się bawiłam, a widzisz, zalegam z opinią o niej :/
    Katarzyna Enerlich ma świetne pióro :)

    Madziu polecam się na przyszłość :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna paczka, drugą czytałam i polecam, resztę mam w planach:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna paczuszka!
    Ciekawe kiedy moja przyjdzie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. "Upalne lato Marianny" i "Studnia bez dnia" *.* zazdroszczę takiej paczki!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyjemnego czytania życzę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo bogaty był Twój Mikołaj! Dwie pierwsze książki czytałam niedawno, są świetne, naprawdę piękna paczka!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo się cieszę, że jesteś Madziu zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny prezent ;d
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    booksloovers13xd.blogspot.com - o książkach
    moviesloovers.blogspot.com - o filmach

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak miło otwierać takie prezenty :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń