piątek, 7 grudnia 2012

Mikołajkowa paczka od Uli

Paczkę od Uli dostałam w same Mikołajki. Jak dla mnie to świetna niespodzianka. Ula trafiła znakomicie. Książkę, którą mi podarowała chciałam od dawna przeczytać. Do tego osłodziła mi słodkościami mroźny, zimowy wieczór. Dodała również piękne zimowo-jesienne zakładki i ozdoby na choinki, które na pewno się przydadzą. Dziękuję Ci Ulu oraz organizatorkom zabawy. Moja paczka właśnie dzisiaj poleciała w świat do mojej wymiankowej połówki, mam nadzieję, że do wtorku dojdzie;).




3 komentarze:

  1. Jak ładnie zapakowana:)i zawartość wspaniała:0)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny pomysł z wymianami, może uda mi się w przyszłym roku załapać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie zapakowana, pewnie i listonoszom takie paczuszki lepiej i przyjemniej się dostarcza :)


    Polecam się na przyszłość :)

    OdpowiedzUsuń