piątek, 14 grudnia 2012

Podziękowania dla Anonima;)


Króciutko, bo już sama nie wiem w co mam najpierw ręce włożyć, ale dotarła do mnie paczka wymiankowa i muszę sie nią pochwalić.


W paczce najważniejsze są oczywiście książki - szczególnie ucieszyły mnie powieści Moniki Szwai i Olgi Rudnickiej. Co prawda już je czytałam, ale kompletuję sobie utwory tych autorek, więc uzupełnią moją kolekcję:)


Jest tylko jeden problem - nie wiem komu mam dziękować za ten wspaniały prezent... Niestety, pomimo dokładnego przeszukania paczki nie znalazłam nawet strzępka informacji na temat ofiarodawczyni:(

Edit: Jest list:) Znalazłam:)
Przepraszam za zamieszanie, które wywołałam... Ale to z pośpiechu, bo czas mnie gonił a chciałam, że by ofiarodawczyni wiedziała, że paczka dotarła i cieszy oczy:)

Jeszcze raz serdecznie dziękuję jasmin 
za wymiankowe prezenty:)

7 komentarzy:

  1. Ależ to miłe! Prezencik od kogoś, kto nie chce zostać wymieniony z imienia i nazwiska na cudzym blogu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otóż właśnie imię, nazwisko i dokładny adres mam na paczce - tyle, że nic mi ono nie mówi...

      Usuń
    2. ja miałam identyczną sytuację

      Usuń
  2. Może przeszukaj katalog na portalach społecznościowych, o ile zależy Ci na tym, aby tego kogoś znaleźć i mu podziękować. No i o ile korzystasz z takich stron.

    ...choć ta osoba nie musi posiadać kont. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba się nie rozumiemy - osoba, która wysyłała do mnie paczkę wymiankową POWINNA (to jedna z zasad wymianki - patrz zakładka: zasady wymiany) podać swój nick ew. adres bloga.

      Usuń
  3. Napisałam pod postem u Ciebie na blogu, Magda pewnie zapomniała o liście :)

    OdpowiedzUsuń