piątek, 14 grudnia 2012

Paczka od madmad35

Wczoraj otrzymałam bardzo bogatą paczuszkę, której autorką była madmad. W paczce znalazły się, aż cztery (!) książki: Nurowska, Gutowska-Adamczyk, Kordel, Rogińska. Żadnej z tych książek nie czytałam i już nie mogę się doczekać ich lektury.


W paczce znalazła się także śliczna bransoletka, ręcznie wykonana zakładka, kartka świąteczna oraz cudowna świąteczna ozdoba. Naprawdę jestem pod wrażeniem talentu autorki.


Jak widać na zdjęciach nie tylko mi się bardzo spodobała ta paczka :)

Bardzo, bardzo dziękuję nadawczyni za wspaniałe prezenty oraz Sabince za zorganizowanie wymiany! 


2 komentarze:

  1. Lektury nie zabraknie :)

    Jeju jaki kot!!!???? CZARNE CUDO! gdyby nie oczy...

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że trafiłam z lekturami. Cudowny kociak. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń