środa, 19 grudnia 2012

Paczuszka od Jarki

Witajcie:) Wczoraj udałam się na pocztę, aby zrealizować zalegające od kilku dni awizo. Przyznam szczerze, że czekałam na inną przesyłkę i miałam dość dużą niespodziankę ( bardzo miłą:)), kiedy okazało się ,że paczka zawiera prezenty z wymiany książkowej.

Zawartość przedstawiała się imponująco:



Książki bardzo przypadły mi do gustu. Żadnej z nich nie czytałam i mam nadzieję, że niebawem to nadrobię:) Kryminały uwielbiam, a na temat autorki drugiej książki słyszałam wiele dobrego, także czas rozpocząć znajomość:)

Pingiwnkowa zakładka, jak też aniołek są prześliczne:) Aniołek od razu został ulokowany pod choinką w sypialni. Czyż nie przedstawia się wspaniale?:)




 Jarka, bardzo,bardzo dziękuję Ci za te wspaniałości. Paczka jest przepiękna i sprawiła mi wiele radości. Sabince dziękuję za zorganizowanie wymianki i już szykuję się do następnej:)








6 komentarzy:

  1. Słodki aniołek. I choinka urocza. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście, że Jarki:) Czytam teraz "Pannę Irkę" Zarzyckiej i chyba dlatego tak napisałam:) Już poprawiłam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogromnie się ciesze, że przypadło wszystko do gustu bo się martwiłam, czy z książkami trafię :) Sabince dziękuję za możliwość obdarowania, czyli wymiankę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jarka odebrałas swoją?

      Usuń
    2. Właśnie 5 min temu odebrałam ją z poczty, więc za chwilę zrobię post :D

      Usuń