środa, 19 grudnia 2012

Paczka od ederlezi :)))

Awizo dostałam już wczoraj, jednak widok kolejki na ponad 25 osób skutecznie zniechęcił mnie do odwiedzenia mojego oddziału poczty, dlatego też paczuszkę odebrałam dopiero dzisiaj :)

Fotencja zapakowanego pudełeczka pokazuje, że było, co z niego zdzierać. A przecież nie od dziś wiadomo, że jest papier= jest fun :D

Nie wiem jak to jest możliwe, ale mój odsabinkowy Mikołaj chyba posiada zdolności telepatii! Nie dość że dostałam pakiet ulubionych słodyczy i herbatek (autentycznie!!!) to na dodatek otrzymałam Pilipiuka, który ostatnio był moim celem! Przesyłka skomponowana dokładnie pod mój gust, co jest dość trudne nawet jak się mnie zna, a co dopiero, gdy się mnie nigdy na oczy nie widziało. 

Choineczka także mi przypadła do gustu chociaż mam plan nie wieszać jej nigdzie a traktować jako podkładkę pod kubek z gorącą herbatą, gdyż nadaje się do tego idealnie.

Ederlezi ogromnie Ci dziękuję za tak miłą i trafioną niespodziankę!!!! :D Cieszę się niesamowicie i oczywiście Sabince, naszej inicjatorce także BARDZO dziękuję :) Z przyjemnością wezmę udział w kolejnych wymiankach. 

A wszystkim tutaj, tak przy okazji życzę Wesołych Świąt!!!!

5 komentarzy:

  1. Proszę bardzo!
    Bardzo fajna paczka, nie ma to jak cieszy jej zawartość :)

    Ps. Łosiek bossssssssski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poduszka kupiona w Tesco specjalnie na święta :D Polecam mega wygodna! :D

      Usuń
  2. Bardzo się cieszę, że Ci się podoba i że nie masz tej książki. Szczerze przyznam, że tworzenie dla Ciebie paczki było wyzwaniem i właściwie do końca okresu przygotowań stała ona u mnie w pokoju otwarta i jej zawartość była nieustannie zmieniana. No i do końca byłam przekonana, że mam gdzieś świąteczny papier i jak przyszło do pakowania to nie mogłam go znaleźć i dlatego jest taka różowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S. A czekoladowa figurka Mikołaja w tej gustownej folii bąbelkowej nie uległa zgnieceniu? ;) Miałam nadzieję, że takie opakowanie ją przed tym uchroni...

      Usuń
    2. nie uległa :D Kocham tę paczkę! <3

      Usuń