środa, 12 grudnia 2012

moja paczka


W zeszłą środę, tuż przed Mikołajkami otrzymałam paczkę. Co prawda zupełnie się jej akurat wtedy nie spodziewałam, bo myślałam, że to książki od wydawnictwa. Szybko jednak okazało się, że to przesyłka z wymiany u Sabinki, w której sama brałam udział po raz pierwszy, lecz na pewno nie ostatni. W środku były dwie książki, trafione w dziesiątkę, ponieważ żadnej z nich nie czytałam i nie znam. Za całą pięknie zapakowaną przesyłkę, w moim ulubionym kolorze był papier - niebieski, za słodkości, za śliczną zakładkę, za Mikołajki dla moich trzech Miśków, za piękne życzenia świąteczne, naprawdę oryginalne, za to wszystko bardzo, bardzo dziękuję na pewno Sabinie, bo to ona zorganizowała zabawę i ... właśnie nie wiem komu??? Proszę się ujawnić drogi Nadawco!
Wybaczcie, jeśli coś źle napisałam, ale nie znam blogspot i pierwszy raz piszę tu notkę... Pozdrawiam wszystkie dziewczyny z wymianki i życzę cudownych, wymarzonych świąt!!!

2 komentarze:

  1. Cieszę się że jesteś zadowolona, przepraszam że zapomniałam się podpisać "blogowo" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak myślałam, że to możesz być Ty, bardzo ci dziękuję Biedronko... pozdrawiam najcieplej jak umiem

      Usuń