poniedziałek, 19 listopada 2012

Pierwsza paczka... aktualizacja

Czas zacząć zabawę i wysyłać już wymiankowe przesyłki, prawda?
Moja przesyłka już spakowana i czeka na wysłanie. Jutro przed południem idę na pocztę i w drogę. Muszę przyznać, że miałam trochę problemu ze skompletowaniem przesyłki a to z racji gatunku książek, które lubi i czyta moja druga połówka wymiankowa. Ani jednej takiej książki na moich półkach... Ale udało się. Pokombinowałam, poszukałam i jest. Środek przesyłki wypełniony książką/książkami, umilaczami do czytania, zakładki też są. No i jak to ja, musiałam dodać coś czego nie było na liście jako "musi być". Teraz czekam na relację i wrażenia mojej drugiej połówki.







Dopiero teraz zauważyłam, że moja przesyłka prócz barw świątecznych ma też barwy narodowe :)

Aktualizacja dotycząca opakowania.
Wszystko włożyłam do kartonika bo wówczas łatwiej i ładniej można wszystko zawinąć papierem ozdobnym. Papier kupiłam w Rossmanie. Polecam bo mają śliczne, delikatne wzory. Kupiłam do tego cieniutką wstążkę z tkaniny (nie wiem co to za tkanina) w dwóch kolorach i przewiązałam kartonik każdej strony. Nic trudnego. Do wstążeczki dowiązałam śliczną śnieżynkę zrobioną na szydełku i cała finezja :) Muszę przyznać, że mi również podoba się opakowanie, które zrobiłam :) Tak też spakuję wszystkie prezenty pod choinkę na Wigilię :)

13 komentarzy:

  1. Ciekawa jestem zawartości :) Mam nadzieję, ze szybko się dowiemy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sabinko, jutro podeślę Ci potwierdzenie nadania, dobrze? Nie mam teraz aparatu, żeby zdjęcie zrobić...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie :)
      Ale informuje, że jednak to druga nadana paczka :)

      Usuń
    2. Może być i druga nadana, nie wiedziałam. Ale pierwsza, która rozpoczyna cykl wysłanych i pokazanych tutaj :) Wysłałam jednak dzisiaj a wieczorem podeślę Ci zdjęcia.

      Usuń
  3. Wygląda cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe kto będzie wybrańcem... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Już po samym sposobie zapakowania jestem pewna, że zawartość jest równie fantastyczna. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale pięknie zapakowana!!! Jezu... jak ja wykonam zadanie??? Strach się bać...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładna paczuszka, a jak zapakowana.;D
    Lawenda

    OdpowiedzUsuń