wtorek, 20 listopada 2012

Pierwsza paczka... przybyła!

Dziś po wizycie listonosza dosłownie skakałam z radości! Przyszła do mnie przecudna paczka od vivi22. Nie spodziewałam się zupełnie, że będę tą pierwszą szczęściarą, która otrzyma podarunek. Dziękuję, dziękuję i jeszcze raz dziękuję. Prezent prześliczny, wspaniały i w stu procentach trafiony w mój gust!
No ale, żeby już nie przedłużać... Czas na zdjęcia!
O, jak ślicznie zapakowana :)

Bardzo delikatnie otwieram, by niczego nie uszkodzić ;)

Oto i środek.

Oraz cała zawartość :D

Jeszcze raz bardzo dziękuję za wspaniałe książki - lubię Komudę, od dawna też planowałam zacząć przygodę z twórczością Olgi Tokarczuk. Dziękuję też za chusteczki i kremy (trafiłaś z nimi, w zimę mam skórę twarzy suchą jak pierz ;) oraz za zakładki, herbatki i słodkości.

A Sabince dziękuję za zorganizowanie wspaniałej wymianki :)

14 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że żadnej z tych książek nie posiadasz? Bo trudno mi było określić czy je masz czy nie. A że trafię w Twój gust to o to się nie bałam :) Tego byłam pewna bo miałam małą podpowiedź :) Cieszę się, że moja przesyłka do Ciebie już dotarła bo ja liczyłam na jutro. Życzę Ci miłej lektury, smacznej herbatki, po kolejne kremy zawsze możesz do mnie się zgłosić i wogóle polecam się na przyszłość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żadnej z tych książek nie miałam wcześniej i nie czytałam.
      Jeszcze raz dziękuję za wszystko :D

      Usuń
  2. Bardzo fajna paczka! Ja bym od razu zaczęła od Tokarczuk :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznaje się, że mogłam podejrzeć zawartość :):):)
    Piękna paczka :):):)Anetka super się zorganizowała!

    Ps.
    Polecam się na przyszłość :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak szybko doszła, dopiero co czytałam, że jest wysyłana! Śliczne prezenty!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna paczuszka!! Jestem pod wrażeniem:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Paczka świetna. :)

    Mam takie pytanie jeszcze. Czy Wy te paczki wysyłacie w takich ładnych opakowaniach, czy ładujecie to do typowo pocztowych, szarych opakowań i tam naklejacie adresy. Bo szykuję się do wysyłki, jeszcze tylko jeden drobiazg muszę zdobyć i nie wiem, jak to rozwiązać, żeby też nie skusić złodzieja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja swoja zawartość włożyłam do pudełka po kosmetykach, owinęłam ładnym papierem i wstążką a następnie owinęłam ponownie ale szarym papierem :) I myślę, ze tak jest najładniej i najlepiej.

      Usuń
    2. I najbezpieczniej, też tak zrobię, jak już będę moją wysyłać...

      Usuń
    3. też miałam właśnie o to zapytać

      Usuń
    4. Dziękuję za odpowiedź :)

      Usuń
  7. Jak miło dostać taką niespodziankę.:D
    Super prezenty, pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń