piątek, 21 grudnia 2012

Nareszcie mam i ja !!!

Dziś pan listonosz zapukał i do moich drzwi, przyniósł mi przesyłkę od Bożeny, pięknie zapakowana
a w niej dwie książki, Fleszarową już kiedyś czytałam, ale chętnie wrócę do niej
a zakładka urocza...
czekolada i reszta słodkości nie doczekała do zdjęcia, a po za tym były przepyszne herbatki i sporo kosmetycznych rarytasków, gazetka z wzorami szydełkowymi, jest w niej fajny wzór na motylka
 I była jeszcze przepiękna broszka, już znalazła zastosowanie.

Dziękuję bardzo .
========================================================================
                                                  WESOŁYCH ŚWIĄT !!!

1 komentarz:

  1. Broszka cudna. A zakładka dziwnie znajoma... Czyżby ode mnie trafiając w ręce Bożeny powędrowała dalej? :)

    OdpowiedzUsuń