czwartek, 20 grudnia 2012

Moja wymianka

Witajcie,
dzisiaj miałam paskudny dzień i kiedy znalazłam się w domu opadłam na łóżku myśląc tylko o dobrej książce i mocnej herbacie, kiedy poderwał mnie dzwonek do drzwi. Okazało się, że to listonosz z moją wymianką - kiedy zobaczyłam wypchaną kopertę siły od razu m wróciły! :D



 Oto zawartość - trzy wspaniałe książki,  zakładki (cudowne! <3) i słodkości, a do tego jeszcze świeczki zapachowe (genialne są!) i kartka z ciepłymi życzeniami!

Pozostaje mi tylko podziękować KAROLCE - mojej blogowej imienniczce ;) Karolka dla Karolce :D
Dziękuje kochana, sprawiłaś mi ogromną przyjemność!

2 komentarze:

  1. Wow! Świetna przesyłka!
    Żadnej z książek nie czytałam, a wszystkie zdają się być interesujące!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że sprawiłam Ci przyjemność:) Mam nadzieję, że książki przypadną Ci do gustu.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń