niedziela, 14 października 2012

Zaczynamy!

Witam Was Kochani!
Niestety z małym opóźnieniem, ale... niestety nie pozwalały mi ostatnio na pełną mobilizacje sprawy prywatne.
Bardzo Was przepraszam.
Jednak chyba lepiej późno niż wcale.

Kto mnie zna, wie, że bardzo lubię polską literaturę. Nawet bardzo. Wiele osób jest uprzedzonych, mam nadzieję, że co niektórzy zmienią zdania :)

Proszę Was jednak, by ankiety były bardzo dokładne, zawsze łatwiej wtedy skompletować przesyłkę.
Właśnie.
Jeśli chodzi o przesyłki, bardzo Was proszę o to, by uważnie czytać ankiety innych.
Zastanówcie się czy chcecie i możecie wziąć udział w wymianie.
Proszę by nie były to pochopne decyzje.

Zawsze pakując prezent dla drugiej osoby zadaje sobie pytanie... Czy byłabym zadowolona z tego co przygotowałam...Nie chodzi mi tu o książki (też są ważne), ale o estetykę i generalnie całokształt.
Warto zadać sobie takie pytanie przed wysłaniem :)

Za banery dziękuję niezawodnej Katarzynie Michalak! 

No to zaczynamy!

ZASADY:
1. Zapisy do 30 października 2012 roku, zapraszam wyłącznie osoby posiadające blog przynajmniej od lipca 2012 roku.
Tym razem, będę wysyłała zaproszenia do współtworzenia blogu. Każda z Was będzie miała możliwość napisania  informacji o wysłaniu, bądź otrzymaniu paczki oczywiście z fotorelacją. 

2. Losowanie par dla uczestników 31 października, w ciągu 3 dni wyślę e-mail z danymi osoby dla której szykujemy niespodziankę + mini ankietę tej osoby.

3. Przesyłka powinna zawierać :
* książkę  lub książki to tylko zależy od osoby, która szykuje niespodziankę. Książka nie musi być nowa, ważne by nie była zniszczona.
* zakładka - mile widziane rękodzieło, jednak rozumiem ,że nie każdy ma czas, czy też materiały, więc tu pozostawiam wolny wybór. Jest jednak warunek, Zakładka powinna być JESIENNA lub ZIMOWA.
* umilacz - czyli coś słodkiego czy też herbatka itp. coś co umili czas przy czytaniu :O)
* a także gadżet lub broszurkę lub pocztówkę ze swojego miasteczka, miasta czy też regionu.
* mile widziany list. Zdarza się często niestety, że nie podpisujecie się, adresat wtedy nie wie komu ma podziękować :(

4. Przesyłka musi być wysłana przesyłką na własny koszt z potwierdzeniem nadania(list polecony , paczka itp.)
Dodatkowo, nauczona przykrym doświadczeniem, proszę o przesłanie skanu, zdjęcia dowodu nadania przesyłki, a także zdjęcie wysłanych niespodzianek.

5. Przesyłkę wysyłamy do 30 listopada 2012 roku.
 
6. Pamiętajcie, by po otrzymaniu przesyłki powiadomić nadawcę o jej odbiorze.

7.  Chętne osoby proszę o pozostawienie komentarza pod tym postem, poinformować o zabawie na swoim blogu, następnie skopiować ankietkę  znajdującą się w zakładce i przesłać na adres
DobreBo.polskie@wp.pl  W temacie maila: własny nick !!!
Tylko osoby które prześlą wypełnioną ankietę, wyrażą zgodę na wszystkie punkty zasad wezmą udział w zabawie. Zastrzegam sobie prawo odmowy zakwalifikowania do zabawy.




29 komentarzy:

  1. Oczywiście, że jestem chętna, zawsze czekam na następną wymiankę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj:) Ja oczywiście się zgłaszam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. i ja się tym razem zgłoszę, nigdy nie byłam przekonana do polskich pisarzy, może tym razem się przekonam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również się zgłaszam, choć za bardzo nie wiem jeszcze o co chodzi, ale podoba mi się ta zabawa

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja już się zgłosiłam :) Na tę wymianę bardzo czekałam aż się doczekałam. Z ciekawości i niecierpliwości dla kogo przygotuję przesyłkę, przebieram nogami. No i ciekawa jestem co ja dostanę do czytania :) Może książkę autora, którego jeszcze nie znam? Sabinko, dziękuję za zorganizowanie kolejnej wymiany :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się . Świetny pomysł. :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się! Tak bardzo na tą wymianke czekałam:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ach, czekałam na taką wymiankę! Ankietę wysłałam, banner wstawiłam na swojego bloga. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ankieta wysłana, teraz już oficjalne moje zgłoszenie, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się. Zaraz odeślę ankietę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeszcze dziś pojawi się lista osób, które dosłały ankietę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłosiłabym się, ale niestety nie podlegam regulaminowi. :( Mam za krótko bloga, a wcześniejszy, który ma kilka lat, zawieszony, więc trudno, następnym razem. :) Pozdrawiam. ;)

    Serdecznie zapraszam na mojego bloga z wymiankami.
    Zajrzyj koniecznie!
    www.wymiankowatakadziwna.blogspot.com

    Jeśli nie akceptujesz spamu - usun ten komentarz.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się:D mail już wysłany:D

    OdpowiedzUsuń
  15. czy ewentualnie zamiast zakładki może wysłać coś innego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Etoile myślę, ze zasady to zasady. Wierz mi to nic trudnego :) Dziewczyny kiedyś się zarzekały, że nie potrafią, a cuda przygotowaly :)

      Usuń
  16. Też się zgłaszam, jeśli mogę.

    OdpowiedzUsuń
  17. Sabinko z miłą chęcią się zgłaszam,bardzo sobie cenie lekturę naszą,rodzimą.W weekend uzupełnię wszystko co potrzebne do zatwierdzenia mojego udziału.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się:) Po raz pierwszy będę brała udział w wymiance, mam nadzieję, że nie przegapię żadnego punktu!

    OdpowiedzUsuń
  19. i mnie proszę dopisać, bardzo fajna tematyka - już się cieszę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. O, jak ja czekałam na tę wymiankę! Oczywiście, że się zgłaszam i już wysyłam ankietkę! :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Z przyjemnością wezmę udział w wymiance. Ankietę już wysyłam. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ok wysłałam na ostatnią chwilę, uff:P prawie bym o zabawie zapomniała.

    OdpowiedzUsuń